Klacht: Bestellingen niet geleverd

op 15 juli 2016 over Elkedagietsleuks.nl in de categorie Deal-Sites

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Op 3 juni twee bestellingen gedaan (2100020217 en 2100020218), die op 14 juni geleverd zouden worden. Geen postNL track and trace ontvangen, drie mails verstuurd (geen reactie), gebeld (geen medewerker beschikbaar).
Nu 15 juli (ruim 4 weken na toegezegde levering) nog geen bestelling ontvangen.

Gewenste Oplossing:

1. Een reactie met redenen;
2. Indien niet te leveren binnen 4 weken, geld terug.

Bericht van Robin van Klacht.nl

8 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Elkedagietsleuks.nl

Bericht van Robin van Klacht.nl

8 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Elkedagietsleuks.nl over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

8 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Elkedagietsleuks.nl nog niet in behandeling is genomen.

Bericht van Robin van Klacht.nl

8 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Elkedagietsleuks.nl in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

8 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Elkedagietsleuks.nl een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Elkedagietsleuks.nl

Heeft op 22 juli 2016 om 09:38 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste Ronald,

Helaas is deze bestelling ernstig vertraagd. Dit doordat wij de goederen nog moesten ontvangen van onze leveranciers.
Ik zag dat u ook bij alle drie de order heeft besteld waar dit van eenzelfde leverancier komt.

Een deel van de goederen is bij ons wel binnengekomen. Over het ander deel is nog onduidelijkheid, de verwachting zou begin volgende week moeten zijn. U kunt uw bestelling ten alle tijden annuleren en krijg u uw geld terug. Wat ik in deze situatie ook adviseer als u het te lang vind duren. Wat uiteraard begrijpelijk is.

De reden dat u geen reactie heeft gehad is, omdat wij door gevolg van dit probleem enorm veel vragen / klachten hebben gehad, met als gevolg een achterstand in het behandelen van onze mail en een rood gloeiende telefoon.

Alle klachten die gemeld zijn door RLW