Klacht: bestellingen

op 26 september 2016 over Gave Actie in de categorie Deal-Sites

Elke keer als ik een bestelling plaats wordt het nooit of helemaal niet geleverd. Als je je geld terug vraagt gebeurt er niets.Ik wacht oa. op mijn geld terug van de zuurstofmeter. Ik heb alle gegevens verstuurd maar tot nog toe niets
Nu weer het fototoestelletje, geen levering op tijd..

Als mijn bestellingen op de genoemde tijd bezorgd worden en mijn geld teruggestort is.

2 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Gave Actie over deze klacht.

2 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Gave Actie in behandeling genomen

2 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Gave Actie een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Gave Actie

Heeft op 26 september 2016 om 20:44 geantwoord

Beste heer, mevrouw Pheifer,

Het klopt inderdaad dat wij twee bestellingen in backorder hebben staan. Een bestelling van een vinger puls meter. Deze kunnen wij annuleren als je dat graag wilt, wij ontvangen dit verzoek graag vanuit jouw email adres op info@gaveactie.nl. Dit i.v.m. voorkomen van eventuele fraude. Daarnaast staat de kleinste camera bij ons in backorder. Deze ontvangen wij eind deze week en word daarna met PostNL verstuurd.

Helaas kan ik geen email hierover terug vinden, kun je aangeven waarom je ons niet direct gemaild hebt?

Klantenservice- Gave Actie

Alle klachten die gemeld zijn door H.Pheifer