Klacht: bestelling zonder opgaaf van reden niet verzenden

op 02 juni 2016 over H&M in de categorie Kledingwinkels

KLACHT OVER JULLIE MANIER VAN OMGAAN VAN VASTE KLANTEN
Ik ben al jaren klant bij jullie heb voor 1000 euros aan spullen besteld voor vnl mijn dochter zo ook 13 of 15 mei. ik heb haar zomer collectie besteld incl zwembroek en wat bij producten voor mij zelf. nu besluiten julliee zonder mij te berichten dat een bestelling van meer dan 250 euro opeens niet verzonden kan worben omdat ik al jaren de rekening naar een ander ander laat gaan dan de kleding zelf. (dit ivm met boekhouder) nooit nimmer never immer is dit een probleem geweest of is hier moeilijk overgedaan, nooit ben ik een wan betaler geweest, en nu opeens door een of andere must baan jullie kant is de bestelling in de wacht gezet zonder mij daar over te berichten. nu denken jullie mij af te kunnen kopen met een korting van 20 % maar ik mis een zomer collectie voor mijn dochter….. daar heb ik in de tudssentijd ook een bericht overgestuurd, en weer geegt een of ander onnozele nitwit te kennen dat er geen bestelling is ipv dat jullie een probleem hebben veroorzaakt over een adres voor de rekening.
uw medewerker gister heeft mij vriendelijk te woord gestaan en uitgelegd over het hoe en waarom en kon niks meer betekenien omdat het gros van de bestelling al was vergeven aan anderen en dat terwijl ik uren bezig ben geweest meerdere dagen om de volledige bestelling te plaatsen. dit omdat sommige artikelen dagelijk bij werden gevuld en uitverkocht waren.
ik was al naar de winkels gegaan nadat ik jullie catalogus in de bus had gekregen direct de zelfde avond wilde gaan bestellen en veel producten toen al uitverkocht waren, dit bevreemde mij al.
kortom, na uren te hebben gesprendeerd aan het maken van een grote bestelling(die jullie overgens heel slim hebben verwiijderd zodat er geen bewijsmateiaal meer is van mijn kant, ) hebben jullie zomaar niks verstuurd omdat…… late niks horen….. reageren mega laat op een vraag over deze bestelling en kopen jullie onprofessionele gedrag af met 20%korting.
ik zit nu zonder zomercollectie voor mijn dochter want de spullen die opgestuurd gaan worden zijn niet de goede maat en voor mij. gelukkig is er sinds kort een primarkt in groningen en verzoek jullie dan ook al mijn gegevens bij jullie uit het betand te halen ik wens absoluut geen klant meer van jullie te zijn , en wens ook absoluut geen post meer van jullie te ontvangen. als jullie zo met klanten denken om te kunnen gaan die al jaren bij jullie bestellen dan met anderen maar niet met mij. er zijn genoeg andere ketens waar ik leuke kleding voor mijn dochter zonder gezeik kan bestellen die wel netjes met hun klanten omgaan.

ze hebben 75 % van de bestelling al weer doorverkocht dus er kan mijns inziens geen oplossing komen..... Maar als ik de volledige bestelling gewoon krijg neem ik mijn grieven terug

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door H&M in behandeling genomen

1 jaar geleden - We hebben bericht ontvangen dat H&M een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

H&M

Heeft op 14 juni 2016 om 15:26 geantwoord

Hallo,

We hebben vanuit de klantenservice reeds contact gehad met de klant. We hebben onze excuses aan de klant aangeboden. Mochten er dergelijke vragen zijn met betrekking tot klachten, neem dan gerust contact op met onze eigen H&M Klantenservice. Wij helpen jou dan graag verder.

H&M Klantenservice

Je kunt ons bereiken op:

Maandag t/m vrijdag van 8.00 - 21.00 uur.
Zaterdag en zondag van 9.00 -17.00 uur.

Telefoon 0900 - 1988 (7,5 cent per gesprek)
Fax 0900 - 0401059
E-mail klantenservice.nl@hm.com

Shop around the clock.
www.hm.com 24 hrs open.

Heeft op 14 juni 2016 om 15:47 geantwoord

U heeft geen contact gehad met de klant, maar ik heb opnieuw contact gezocht met de klantensevice omdat: ik de een na laatste keer datik telefoninsch contact had met de klantensercive ik honds ben toegesproken en werderom foutief ben voorgelogen. Uw medewerkster met zwaar limburgsaccent zei dat de verzending niet was verzonden omdat er een betalingsachterstand zou zijn. Het begon met een adres wat na 2,5 jaar opeens mijn verzendadres zou zijn???? achterstand???? ik heb een lemit van 400 euro, maar ook al was jullie medewerker belachenlijk onbeleefd, heb ik geld overgemaakt om het zogenaamde tekort aan te vullen, omdat zij mij meerder keren heeft tegesnauwd dat het mijn verantwoording was en daarom eigenschuld dat ik geen bestelling kreeg.
De laatste keer dat ik contact opnam: dus niet jullie; kreeg ik een zeer vriendelijke dame, die het hele verhaal eerst heeft aangehoord (in tegensteling met de kenau) ze kwam tot de conclussie dat er niet te achterhalen valt hoe het adres kan zijn veranderd en wie dat heeft gedaan, ook erkende ze dat er geen achterstand zou kunnen zijn op het moment dat ik werd toe gesnauwd. momenteel heb ik tussen de 200- 250 euro van jullie tegoed!!! de vriendelijk dame kon nog zien wwat er in mijn betselling had gezeten die bij mij uit mijn bestellinglijst was verwijderd en heeft alles wat er toen weer was opnieuw voor mij in mijn boodschappenmand gedaan. Ze heeft haar excuses aangeboden voor haar collega, maar daarvan heb ik gezegd dat dat wel vriendelijk is maar het mij daar niet om gaat. En zij kan zich nooit verexcuseren voor gedrag van anderen. Ik ben erg blij dat ik 2 maal een fijn persoon heb gesproken (ook een heer die mij had verteld dat de spullen niet verstuurd waren vanweg het adresgedoe)

wat ik graag zou willen is dat er mensen bij de klantenservice zitten die weten waar ze het over hebben en die klant vriendelijk zijn. en als het niet te veel gevraagd is geen onzin verkondigen. Want als niet iemand iets met mijn adres had zitten doen, en er niet was verteld dat er een achterstand was zou alles een stuk soepeler gaan. Misschien kunnen jullie zelf contact op nemen, zodat uw helpdesk medewerker niet een excuus hoeft aan te bieden voor iets waar ze niks mee te maken had.

met vriendelijke groeten boor harten

Alle klachten die gemeld zijn door boor1