Klacht: Bestelling wordt verwijderd door h&m

op 23 april 2016 over H&M in de categorie Kledingwinkels

Elke keer als ik een bestelling plaats wordt mijn bestelling automatisch verwijderd door h&m. Ik kam mijn bestelling niet terug zien en krijg ook geen bevestiging via de mail. Terwijl er staat aankoop voltooid. Aantal keren de klantenservice gebeld en vervolgens hebben hun mijn bestelling via hun systeem opnieuw geplaats helaas is mijn bestelling weer verwijderd. Ik vind het heel erg bizar ik heb nooit problemen ik betaal altijd netjes? Endan nog zulke problemen terwijl ik een trouwe klant bent.

Ik wil dat mijn bestelling wordt bevestigd omdat ik mijn bestelling wil hebben. Ik snap ook niet waarom het geanuleerd wordt?

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door H&M in behandeling genomen

1 jaar geleden - We hebben bericht ontvangen dat H&M een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

H&M

Heeft op 03 mei 2016 om 14:10 geantwoord

Hallo,

Vanuit de H&M Klantenservice hebben wij vandaag telefonisch contact gehad met de klant om onze excuses aan te bieden. We hebben het opgelost en de klant een tegemoetkoming aangeboden. Mochten er dergelijke vragen zijn met betrekking tot bestellingen plaatsen, neem dan gerust contact op met onze eigen H&M Klantenservice. Wij helpen jou dan graag verder.

H&M Klantenservice

Je kunt ons bereiken op:

Maandag t/m vrijdag van 8.00 - 21.00 uur.
Zaterdag en zondag van 9.00 -17.00 uur.

Telefoon 0900 - 1988 (7,5 cent per gesprek)
Fax 0900 - 0401059
E-mail klantenservice.nl@hm.com