Klacht: Bestelling wordt verwijderd door h&m

op 23 april 2016 over H&M in de categorie Kledingwinkels

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Elke keer als ik een bestelling plaats wordt mijn bestelling automatisch verwijderd door h&m. Ik kam mijn bestelling niet terug zien en krijg ook geen bevestiging via de mail. Terwijl er staat aankoop voltooid. Aantal keren de klantenservice gebeld en vervolgens hebben hun mijn bestelling via hun systeem opnieuw geplaats helaas is mijn bestelling weer verwijderd. Ik vind het heel erg bizar ik heb nooit problemen ik betaal altijd netjes? Endan nog zulke problemen terwijl ik een trouwe klant bent.

Gewenste Oplossing:

Ik wil dat mijn bestelling wordt bevestigd omdat ik mijn bestelling wil hebben. Ik snap ook niet waarom het geanuleerd wordt?

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door H&M in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - We hebben bericht ontvangen dat H&M een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

H&M

Heeft op 03 mei 2016 om 14:10 geantwoord

Geboden Oplossing:

Hallo,

Vanuit de H&M Klantenservice hebben wij vandaag telefonisch contact gehad met de klant om onze excuses aan te bieden. We hebben het opgelost en de klant een tegemoetkoming aangeboden. Mochten er dergelijke vragen zijn met betrekking tot bestellingen plaatsen, neem dan gerust contact op met onze eigen H&M Klantenservice. Wij helpen jou dan graag verder.

Met vriendelijke groet,

H&M Klantenservice

Je kunt ons bereiken op:

Maandag t/m vrijdag van 8.00 - 21.00 uur.
Zaterdag en zondag van 9.00 -17.00 uur.

Telefoon 0900 - 1988 (7,5 cent per gesprek)
Fax 0900 - 0401059
E-mail klantenservice.nl@hm.com

Shop around the clock.
www.hm.com 24 hrs open.

Alle klachten die gemeld zijn door Melissa Bulut