Klacht: Bestelling wordt niet compleet geleverd.

op 07 september 2018 over Albert Heijn in de categorie Supermarkten

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Nadat ik een dure bezorgbundel heb aangeschaft, wordt er steeds een paar uur voor de bezorging een mail gestuurd met daarin de mededeling dat bepaalde artikelen niet meer leverbaar zijn. Je kunt dan niet meer de bestelling wijzigen of annuleren. Zodat je alsnog naar een winkel moet om de ontbrekende artikelen te kopen. Ik voel me hierdoor bekocht.

Gewenste Oplossing:

Als de ontbrekende artikelen nog nabezorgd worden of dat je opdat moment nog je bestelling kunt aanpassen of annuleren.

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Albert Heijn

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Albert Heijn nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Anillen