Klacht: Bestelling wordt bezorgd(t)????

op 22 november 2013 over UPS in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Keurige mail gehad dat de computer zou worden bezorgd op 22/11 toen het later op de middag was even met ze gebeld, en letterlijk en figuurlijk aan het lijntje gehouden! Tja, nieuw en betaald nummer! en ze zeiden tot 19 uur wordt er bezorgd, dus niet want om 18.30 uur was de trache opeens maandag? Luie chauffeur had dus geen trek meer mag ik aannemen, ga het zelf maar ophalen in Drachten want zn k.. bedrijf heb ik geen vertrouwen meer in

Gewenste Oplossing:

Tevreden? als Firma Dell gewoon een normaal postorderbedrijf neemt! en geen Amerika show toestanden aanhaalt met UPS die hun verbeelding ten top schieten maar service als een blok naar beneden zakt arrogantie ten top maar afleveren ho maar!

Tevreden ben ik als ik mijn geld terugkrijg van de bezorgkosten!!! omdat ik het zelf maar ga ophalen

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over UPS

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar UPS over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over UPS nog niet in behandeling is genomen.

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door UPS in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat UPS een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

UPS

Heeft op 25 april 2017 om 10:48 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte Klant,

Het spijt ons dat wij niet tijdig hebben kunnen reageren op Uw klacht. Uw klacht is belangrijk, omdat dit ons helpt om de service naar onze klanten te verbeteren.

Sinds 12 April 2017 zijn wij actief op dit forum en vanaf heden zullen wij er zorg voor dragen, dat alle klachten geplaatst op dit forum door ons in behandeling genomen worden. Wij streven ernaar om onze klanten een zo groot mogelijke service te bieden en zullen er alles aan doen om eventuele klachten zo snel mogelijk naar tevredenheid van onze klanten op te lossen.

Met vriendelijk groet,

UPS Social Media Team

Heeft op 26 april 2017 om 07:20 geantwoord

is nog geen oplossing...

Alle klachten die gemeld zijn door Corneliss