Klacht: Bestelling wish

op 14 december 2017 over Klarna in de categorie Betalingsdiensten

Na bestelling bij Wish geld gestort bij klarna op 30 november na reclamatie sorry computerstoring binnen 14 dagen wordt het teruggestort. Nieuwe bestelling 8 december wederom bestelling geplaatst en geld gestort bij klarna en niets meer gehoord, mail gestuurd geld wordt weer binnen 14 dagen teruggestort.
Dit riekt naar oplichting en moet er aangifte gedaan worden !

Als een financiële instelling niet betrouwbaar is, zie de klachten moet deze bank zijn vergunning ingetrokken worden.

1 maand geleden - Ik heb een email gestuurd naar Klarna over deze klacht.

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door Klarna in behandeling genomen

1 maand geleden - We hebben bericht ontvangen dat Klarna een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Klarna

Heeft op 14 december 2017 om 12:03 geantwoord

Beste Tom,

Ik kan uw reactie enigszins begrijpen. Toch kan ik u verzekeren dat hier geen opzet, en al helemaal geen oplichting, in 't spel is.

Er gaat bij een aantal bestellingen van Wish iets technisch niet goed waardoor de bestellingen niet met succes worden afgerond maar de betaling wel op de juiste wijze wordt verwerkt.

Bij u is dit zo te zien al twee keer achter elkaar gebeurd. Daarom kan ik me ook wel in uw reactie inleven.

Wij gaan in ieder geval over op terugbetaling van beide betalingen en zullen er vaart achter zetten.

Alvast bedankt voor uw geduld en een prettige dag toegewenst.

Groet, Brian

Heeft op 15 december 2017 om 09:40 geantwoord

Gezien het aantal meldingen over deze financiële instelling is er structureel heel veel mis en zal ik nooit meer gebruik maken van Klarna !

Alle klachten die gemeld zijn door Atm.