Klacht: Bestelling verdwenen, wel IDEAL betaald

op 26 augustus 2017 over VTwonen in de categorie Internetshops - Interieur

Ruim een week geleden via de website van Vtwonen een bestelling geplaatst en netjes via IDEAL betaald. Bestelling zou de volgende dag zaterdag geleverd worden. Aangezien de bevestigingsmail uitbleef, heb ik direct contact opgenomen met de klantenservice hierover. Bestelling was inderdaad niet zichtbaar, maar dat was wellicht te wijten aan het feit dat ze bezig waren met het bouwen van een nieuwe website kreeg ik te horen. Aangeboden om het betalingsbewijs te mailen. Dit gedaan en aan de hand van de betaling zou dan op een dieper niveau wórden uitgezocht, 25 minuten mee aan de lijn gehangen. Desbetreffende mdw. Daniel was erg behulpzaam en op zoek naar een verklaring. Ik had inmiddels ook al doorgegeven om welke artikelen het ging en aangezien ze in de sale zijn en ik ze graag wilde hebben, is een snelle oplossing van belang. Het zou voor woensdag hopelijk wel zijn opgelost.
Op maandag krijg ik een reactie van de Klantenservice via de mailwaarin het riedeltje weer van vooraf begint. Dezelfde vragen dezelfde conclusie en of ik dan maar de artikelen weer wil doorgeven, dit had ik al gedaan, maar nogmaals gedaan. Geen reactie ontvangen, dus maar de desbetreffende woensdag 23/08/2017 12:27 gebeld, een erg onprettige ervaring met een jongeman van de klantenservice. Dit gesprek duurde overigens ruim een kwartier, waarbij mdw. duidelijk zijn irritatie liet horen door soms simpelweg geen reactie te geven (lange stiltes) op mijn vragen en meldingen dat dingen langs elkaar heen liepen. Prettige dag kon er ook niet meer vanaf. In dit gesprek heb ik aangegeven dat ik vrijdag toch echt graag iets zou willen horen en niet zelf weer te moeten bellen. Dat is nl. mijn inziens NIET KLANTVRIENDELIJK wanneer de klant zelf moet bellen als het bedrijf een fout maakt. Tevens heb ik aangegeven dat ze dan maar gewoon mijn betaling moeten retourneren en dan bestel ik opnieuw, maar ook dat is tot op heden niet gebeurd.

Nu schrijf ik deze klacht omdat ik niets meer van VT wonen heb mogen vernemen en/of mogen ontvangen. Wat ik ook heel vreemd vind is dat een klacht uitsluitend schriftelijk per post kan worden ingediend volgens de website. Komt op mij over als een soort van ontmoedigingsbeleid, ook niet erg klantvriendelijk weer.

Dat is erg simpel. Wanneer de teamleider van VT wonen as. maandag 28/08/2017 contact met mij opneemt en aangeeft dat mijn bestelling alsnog die dag wordt verzonden of dat zij die dag mijn geld retour storten zodat ik een nieuwe bestelling kan plaatsen zodat ik alsnog de spulletjes krijg voordat ze zijn uitverkocht. En naast voorgaande is mijn inziens een excuses voor het ongemak, de telefoontjes en tijd die ik hierin heb moeten steken ook wel van toepassing.

4 weken geleden - Ik heb een email gestuurd naar VTwonen over deze klacht.

Alle klachten die gemeld zijn door Japo1970