Klacht: bestelling vann hema niet gekregen

op 24 juni 2017 over HEMA in de categorie Warenhuizen

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

ik heb drie weken geleden bij de Hema een bestelling gedaan. Op de website stond maximaal 5 werkdagen voor dat ik het kon ophalen. 5 werkdagen later, geen bericht dat ik het kon ophalen. Ik mailden toen Hema, maar ik kreeg geen reactie. ik heb laats weer een mail gestuurd, maar ik heb weer geen reactie. Toen ging ik eens op de website kijken. Er was geen klachtenservice, dus ging ik zoeken en vond dit.

Gewenste Oplossing:

ik ben direct tevreden als ik mijn bestelling kan ophalen.

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over HEMA

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over HEMA nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door IkWilGWNeenklachtindienen