Klacht: Bestelling van 13 mei 2016 nog steeds niet aangekomen!

op 25 mei 2016 over Digidingen.nl in de categorie Internetshops - Elektronica

Geachte Heer, Mevrouw,

Op 13 mei 2016 heb ik online een bestelling geplaatst. Het betreft een batterij voor een Canon EOS 500D fototoestel.
Ik had deze batterij relatief snel nodig, voor 24 mei 2016, daarom dat ik deze bij jullie besteld heb.
Helaas heb ik nog steeds geen batterij mogen ontvangen.
Daarom heb ik op 23 mei 2016 een mailtje gestuurd naar jullie klantenservice met de vraag wat er eventueel is misgelopen.
Vandaag 25 mei 2016 heb ik zelfs op deze mail ook geen antwoord mogen krijgen.
Desondanks het vertrouwen in jullie diensten begin ik mij spijtig genoeg grote vragen te stellen bij de service en de opvolging van bestellingen en mails met vragen.
Jullie gaan er prat op een goede service te leveren maar tot op heden is het woord nog niet bij de daad gevoegd.
Ik heb een gelijkaardige situatie meegemaakt bij Bol.com.
Ik had daar een bestelling geplaatst van een kubus LED lamp van om en bij de 39 euro. De bestelling bleef ook achterwege en heb een mail gestuurd. Men heeft mij direct geantwoord. Er was waarschijnlijk iets misgelopen. Na weer een week wachten nam ik terug contact op omdat ik nog steeds niets ontvangen had. Toen bleek dat ze het voorwerp niet meer in stock hadden. Ter compensatie hebben ze mij een gelijkaardige lamp gegeven en het bedrag van 39 euro teruggestort.
Dit vond ik een zeer mooie service, weinigen kunnen daar blijkbaar aan tippen.
Vooral het achterwege blijven van een verklaring vind ik enorm storend.
Ik heb dringend deze batterij nodig maar heb het gevoel met een kluitje in het riet te zijn gestuurd.
Dat is een uiterst onprettig gevoel voor een klant.

Naar analogie van de actie die Bol.com heeft ondernomen zou het hier gepast zijn mij alsnog zo snel mogelijk te contacteren en de batterij te leveren.
Bij wijze van compensatie had ik graag de helft van de aankoopprijs teruggekregen.
Ik denk dat dit gezien het in de waan laten van een klant een eerlijke oplossing is.
Ik verwacht dan ook snel actie van jullie kant.

7 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Digidingen.nl

7 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Digidingen.nl nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Paul Vandebroek