Klacht: Bestelling ticket tien euro voor 4 personen

op 28 augustus 2016 over Arriva in de categorie Openbaar Vervoer

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Het lukt niet om een e ticket hiervoor te bestellen.
Beeld gaat steeds weg…?

Gewenste Oplossing:

Als ik alsnog een e ticket kan bestellen omdat ik dit woensdag 31 aug. Wil gebruiken.

Bericht van Robin van Klacht.nl

10 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Arriva over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

10 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Arriva in behandeling genomen

Bericht van Arriva

10 maanden geleden - Beste Elly, Uit je bericht begrijp ik dat het niet lukt om een Brabants Bustientje te bestellen. Zou je me kunnen aangeven wat er precies mis gaat? Daarnaast raad ik je aan om het in een andere browser opnieuw te proberen. Ik hoop dat het hierdoor lukt! Met vriendelijke groet, ^NT Arriva webcare.

Bericht van Robin van Klacht.nl

10 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Arriva een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Arriva

Heeft op 04 september 2016 om 14:33 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste Elly,

Uit je bericht begrijp ik dat het niet lukt om een Brabants Bustientje te bestellen. Zou je me kunnen aangeven wat er precies mis gaat? Daarnaast raad ik je aan om het in een andere browser opnieuw te proberen.

Ik hoop dat het hierdoor lukt!

Met vriendelijke groet,
^NT
Arriva webcare.

Klacht is verlopen en niet meer relevant. Klacht wordt daarom afgesloten. ^DK

Alle klachten die gemeld zijn door Mw. Crouwers