Mijn Klacht:
Al 5 bestellingen gedaan in een tijdsbestek van 3 week.
Bij al deze bestellingen kwam mijn bestelling niet in het systeem.
Keer op keer moest ik maar even een weekje afwachten.
De klantenservice helpt je niet verder en zoekt zeker niet naar een versnelde oplossing.
Als ik nu dus nog een ”weekje” moet wachten, heb ik mijn telefoon (verlenging) uiteindelijk pas na 5 week!!
Gewenste Oplossing:
Ik tevreden wanneer dit snel en goed opgelost kan worden.
Nog 2 week wachten voor een telefoon gaat mij te ver!
Versnelde oplossing + compensatie = een goede oplossing.

