Klacht: Bestelling Propal fiets

op 31 mei 2016 over Sanoma in de categorie Media

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Op 24 april besteld ik online de fiets die werd aangeboden in KEK mama. Na de betaling ontving ik een mail met de mededeling dat het uiterlijk twee weken zou duren alvorens ik de fiets thuis zou ontvangen. Het is nu ruim vijf weken geleden, ik heb geen mail, telefoon of fiets gezien. Wel al vier keer gebeld, waarbij Sanoma aangaf dat ik teruggebeld zou worden door een afdelingsleider Kristel. Helaas wacht ik al een week op een mededeling van haar kant.

Gewenste Oplossing:

Als Sanoma per direct er voor zorgt dat de fiets wordt geleverd.

Bericht van Robin van Klacht.nl

11 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Sanoma over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

11 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Sanoma in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

11 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Sanoma een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Sanoma

Heeft op 07 juni 2016 om 09:25 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste Mevrouw Hoogerwerf,

Hartelijk dank voor uw bericht. We vinden het heel spijtig dat het probleem nog niet is opgelost. We zijn op dit moment aan het uitzoeken wat we voor u kunnen doen. We zullen u hiervan zoveel mogelijk op de hoogte houden. Onze excuses voor het ongemak.

Met vriendelijke groet,
Webcare Team Sanoma

Alle klachten die gemeld zijn door Sara2016