Klacht: bestelling ordernummer is 614006437870

op 20 mei 2016 over Extra@home in de categorie Koeriersbedrijven en post

ik zou vandaag een bestelling ontvangen die ik 16-5-2016 heb besteld en een afspraak voor vandaag 20-5-2016 heb gemaakt. Ik heb tot op heden geen enkel bericht ontvangen en heb zelf gebeld en wat schets mijn verbazing dat mij dood leuk wordt gezegd dat de levering niet vandaag plaats vind maar 24-5-2016 terwijl ik een dag verlof heb genomen. WAT GAAN WE HIER AAN DOEN?

Ik ben tevreden als jullie de gemaakte afspraak nakomen om mijn bestelling vandaag af te leveren. aan de Schermerhornstraat 84, 8015AL ZWOLLE . 0620579425

7 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Extra@home over deze klacht.

7 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Extra@home in behandeling genomen

7 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Extra@home een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Extra@home

Heeft op 20 mei 2016 om 16:14 geantwoord

Beste mevrouw Slender,

Hartelijk dank voor uw gestelde vraag.

Karwei heeft uw bestelling nog niet aangemeld voor levering. We hebben de order ook nog niet fysiek mogen ontvangen vanuit het magazijn van Karwei. Daardoor is het niet mogelijk om uw bestelling op de door u gevraagde datum te leveren.

Voor verdere vragen betreft uw bestelling, verwijs ik u naar de webshop van Karwei. Deze kunt u bereiken op werkdagen tussen 8.00 uur en 18.00 uur op nummer 088-0550416

Onze excuses voor het ongemak.

Hoop dat ik u hiermee voldoende heb geinformeerd.

Extra@Home Klantenservice

Alle klachten die gemeld zijn door 614006437870