Klacht: bestelling onlineshop C&A 30.03.2017( 3 x maal teveel betaald ) , geen terugbetaling

op 04 mei 2017 over C&A in de categorie Kledingwinkels

Op 30.03.2017 een bestelling geplaatst via CA online-shop , bij betaling is het 3 x maal vastgelopen bij betaling met als resultaat dat er een bedrag van 189 EURO 3x maal van mijn rekening is gegaan. Al talloze mails en telefoons gedaan . Op 07.04.2017 heb ik de melding gekregen dat ze het nodige gingen doen voor terugbetaling , maar tot op heden nog steeds geen terugbetaling , ik krijg geen feed-back meer op mijn mails dus nu weet ik niet meer wat te doen. Als ik de klantenservice contacteer zeggen dat ze me niet meer kunnen helpen.

Met een terugbetaling van 3 x 189 EURO.

6 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over C&A

6 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over C&A nog niet in behandeling is genomen.

Reactie van de melder van de klacht Ludwina Gordts

6 maanden geleden - Tot op heden nog geen nieuws , nu hebben plots nooit emails ontvangen , nee ik had er nog maar 20 gestuurd en al 20 keer gebeld. Ronduit schandalig die onlineshop C&A.

Alle klachten die gemeld zijn door Ludwina Gordts