Klacht: bestelling onlineshop C&A 30.03.2017( 3 x maal teveel betaald ) , geen terugbetaling

op 04 mei 2017 over C&A in de categorie Kledingwinkels

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Op 30.03.2017 een bestelling geplaatst via CA online-shop , bij betaling is het 3 x maal vastgelopen bij betaling met als resultaat dat er een bedrag van 189 EURO 3x maal van mijn rekening is gegaan. Al talloze mails en telefoons gedaan . Op 07.04.2017 heb ik de melding gekregen dat ze het nodige gingen doen voor terugbetaling , maar tot op heden nog steeds geen terugbetaling , ik krijg geen feed-back meer op mijn mails dus nu weet ik niet meer wat te doen. Als ik de klantenservice contacteer zeggen dat ze me niet meer kunnen helpen.

Gewenste Oplossing:

Met een terugbetaling van 3 x 189 EURO.

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over C&A

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over C&A nog niet in behandeling is genomen.

Reactie van de melder van de klacht Ludwina Gordts

6 maanden geleden - Tot op heden nog geen nieuws , nu hebben plots nooit emails ontvangen , nee ik had er nog maar 20 gestuurd en al 20 keer gebeld. Ronduit schandalig die onlineshop C&A.

Alle klachten die gemeld zijn door Ludwina Gordts