Klacht: bestelling nooit ontvangen

NTroch op 01 juli 2020 over MyXLshop in de categorie Online Warenhuizen

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

in april plaatste ik een bestelling voor een pulsometer, met als bestelreferentie MYXLBE105854. Ik heb deze tot op vandaag nooit ontvangen, en ik vind ook geen contactnummer voor hen terug op hun website. Het pakket is blijkbaar ook nog niet verzonden. Ik wens mijn bestelling te annuleren en mijn geld terug gestort te krijgen.

Gewenste Oplossing:

als ik mijn bestelling eindelijk zal ontvangen hebben

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over MyXLshop

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over MyXLshop nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door NTroch