Klacht: Bestelling nooit ontvangen

op 20 maart 2020 over AliExpress in de categorie Internetshops - Elektronica

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik heb in november een jurkje besteld wat nooit is aan gekomen wat retour gegaan is omdat mijn adres niet klopte.
Nu krijg ik steeds sms bericht van Segoria dat ik 46,00 euro moet betalen, terwijl ik nooit rekeningen gezien heb.
Zal dus ook nooit meer iets bestellen.
Ik betaal niet want ik heb geen jurkje gezien !

Gewenste Oplossing:

Hopelijk wordt dit snel opgelost !

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over AliExpress

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over AliExpress nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door [email protected]