Klacht: Bestelling nooit geleverd

op 30 april 2016 over H&M in de categorie Kledingwinkels

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Op 09/11/2015 heb ik bij de H&M kleding besteld (zie bijlage voor bevestiging bestelling).
In de mail die ze mij stuurden stond dat ze mij een e-mail zouden sturen zodra de bestelling onderweg was. Dat hebben ze niet gedaan.
Het is nu 30/04/2016 en ik heb nog steeds mijn pakket niet gekregen, maar ik heb er wel voor betaald.
Ik ben er bekend mee dat de H&M erg lang doet over het leveren van pakketjes, maar dit is wel absurd lang.

Gewenste Oplossing:

Ik ben tevreden wanneer ik mijn geld terug krijg, omdat ik mijn bestelling niet heb ontvangen. Ze hoeven de bestelling niet alsnog op te sturen, want de kleding hoef ik toch niet meer.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door H&M in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - We hebben bericht ontvangen dat H&M een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

H&M

Heeft op 03 mei 2016 om 15:57 geantwoord

Geboden Oplossing:

Hallo,

Vanuit de H&M Klantenservice hebben wij vandaag geprobeerd telefonisch contact met de klant te leggen om onze excuses aan te bieden. We hebben de klant jammer genoeg telefonisch niet kunnen bereiken. Via een andere weg hebben we de klant benaderd. Mochten er dergelijke vragen zijn met betrekking tot klantaccounts en bestellingen, neem dan gerust contact op met onze eigen H&M Klantenservice. Wij helpen jou dan graag verder.

Met vriendelijke groet,

H&M Klantenservice

Je kunt ons bereiken op:

Maandag t/m vrijdag van 8.00 - 21.00 uur.
Zaterdag en zondag van 9.00 -17.00 uur.

Telefoon 0900 - 1988 (7,5 cent per gesprek)
Fax 0900 - 0401059
E-mail klantenservice.nl@hm.com

Shop around the clock.
www.hm.com 24 hrs open.

Alle klachten die gemeld zijn door cdbuijs