Klacht: Bestelling nooit bezorgd en geen antwoord over mijn annulering

op 14 september 2016 over Phone House in de categorie Telecomwinkels

Op 25-08-2016 heb ik via Phonehouse.nl een telefoon met abonnement besteld – ordernummer: 200352534. Aan het einde van de bestelling heb ik een bedrag van 93.19 Euros via iDeal betaald.

Op 25-08-2016 heb ik wel een email bevestiging van mijn bestelling ontvangen, maar tot heden (14-09-2016) heb ik mijn telefoon nog steeds niet ontvangen. Ondanks dat ik emails naar klantenreacties@phonehouse.nl heb verzonden (ticket ID AEK-01703), heb ik geen email of koeriersbericht ontvangen over de bezorging van mijn bestelling. In de bijlage kunt U een kopie van onze correspondentie vinden.

Op 08-09-2016, twee weken na mijn bestellingdatum, heb ik mijn bestelling geannuleerd (per telefoon, zoals vereist bij de bedrijf). Ik werd verteld dat ik een email over mijn annulering zou krijgen, maar per 14-09-2016 is dit het geval niet (ik heb wel mijn spam inbox gecheckt). Ik heb ook geen terugbetaling gekregen.

Wanneer mijn bestelling geannuleerd wordt, met bevestiging hiervoor per email en wanneer mijn geld teruggestort is (het hele bedrag van 93.19 Euros).

10 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Phone House

10 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Phone House nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door CSB