Klacht: Bestelling nooit aangekomen

Bora Oksal op 20 december 2021 over Uber Eats in de categorie Maaltijdbezorging

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Bezorger was nooit aan de deur geweest, was bij bezorging bij de verkeerde straat. Na 4 gefaalde pogingen om de bezorger te bereiken blijkt dat hij de bestelling gewoon als voltooid heeft aangegeven. Dit is immers 2 uur geleden. Ik heb via de app ook een klacht ingediend en heb nog steeds geen antwoord.

Gewenste Oplossing:

Geld terug

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Uber Eats

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Uber Eats nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Bora Oksal