Klacht: bestelling nog altyd niet aangekregen op mijn thuis adres

op 05 juli 2012 over yourblackberry.nl in de categorie Internetshops - Elektronica

ik omstreeks zaterdag 30juni 2012 een bestelling gedaan op deze site maar ze hadden maandag gestuurd deze week dak het krijg mor we zijn nu ondertussen al donderdag 10u smorgens hopelijk kan jullie er iets aan doen want het is niet meer plezant al dat wachen op post.nl brievenbuspost mvg mnr louis van heurck

oplossing 1 nogmaals de vezending bij mij thuis binnen de 24u
oplossing 2 alles terug betalen liefst cash aub

Bericht van yourblackberry.nl

5 jaren geleden - Beste Klant, We hebben u al eerder gemeld dat de bestelling netjes is verzonden. U heeft gekozen voor de niet verzekerde gratis verzend optie. deze kunnen wij niet tracceren dus weten wij momenteel waar het pakket zich bevind. Het gebeurt wel eens dat een pakketje ergens lang in een depoid van postnl of belgische verzendpartij blijft liggen. Aangezien wij een contract bij de postnl bezitten worden de poststukken die niet goed worden aangeboden altijd retour gezonden. soms gaan hier 2-3 weken overheen. Nu willen wij natuurlijk altijd dat de klant zijn spullen ontvangt en mocht het echt niet binnen komen sturen wij het nog 1 maal na. Dat u contact met klacht.nl opneemt ipv met ons is natuurlijk niet goed. Ik verzoek u dus ook dit verder met ons te regelen.

5 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door yourblackberry.nl in behandeling genomen

Alle klachten die gemeld zijn door louis2660