Klacht: Bestelling nieuw abonnement

op 20 mei 2016 over Vodafone in de categorie Mobiele Telefonie

Op 8 april jl. (!) heb ik via Internet een nieuwe abonnement met toestel aangevraagd bij Vodafone. Hierbij heb ik nummerbehoud aangevraagd bij mijn huidige provider Ziggo Mobiel. Het is nu inmiddels 20 mei 2016 (!) en tot op heden heb ik het toestel nog niet ontvangen en is mijn aanvraag nog steeds niet goedgekeurd. Inmiddels heb ik al zesmaal contact opgenomen met de klantenservice en zesmaal krijg ik iets anders te horen. De eerste drie keer werd mij verteld dat ik “maar gewoon geduld moest hebben”. De laatste drie keer werd mij verteld dat mijn aanvraag tot nummerbehoud steeds werd afgewezen door Ziggo Mobiel. Dit zou te maken hebben met het feit dat Vodafone tot tweemaal toe mijn verkeerde mobiele nummer aan Ziggo Mobiel heeft doorgegeven en eenmaal de verkeerde ingangsdatum zou hebben doorgegeven. Op 3 mei jl. is het nummerbehoud opnieuw aangevraagd en wederom door Ziggo afgewezen. Als ik vervolgens met Ziggo Mobiel hierover contact opneem, wordt mij medegedeeld dat zij geen aanvragen van Vodafone hebben ontvangen en dat mijn abonnement maandelijks opzegbaar is, dus dat er geen problemen zouden moeten zijn. Zojuist (op 20 mei 2016) ontvang ik een bericht van Vodafone dat mijn aanvraag weer is afgewezen. Ik ben op zijn zachtst uitgedrukt klaar met Vodafone en zij kunnen de aanvraag ergens steken waar de zon niet schijnt. Als dit een manier is om van klanten af te komen, dan staat Vodafone hierin aan de top.

Zodra ik het nieuwe toestel inclusief abonnement en nummerbehoud per direct heb ontvangen en een compensatie van Vodafone heb ontvangen. Door fouten van Vodafone zit ik al ruim 1,5 maand op mijn nieuwe bestelling te wachten, terwijl mijn huidige telefoon haast overleden is.

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Vodafone

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Vodafone nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Room85