Klacht: Bestelling niet op tijd geleverd

op 30 september 2015 over ModeMusthaves in de categorie Mode

Ik heb online een bestelling geplaatst. Op de site staat dat als je voor 21:00 bestelling plaatst de bestelling de volgende dag wordt verstuurd. Na vier dagen niets gehoord te hebben heb ik ze een mail gestuurd. Hierop werd mij verteld dat de bestelling zou worden verstuurd. Bestelling ontvangen, maar deze was niet compleet. Op het moment van mijn bestelling was alles op voorraad. Gezien de kwaliteit van de bestelling heb ik alles terug gestuurd. Zelf retourkosten moeten betalen van 6,95.
Retour is goed verwerkt. Maar kreeg vandaag een herinnering dat ik het totale bedrag moest betalen. Waarop ik een mail heb gestuurd dat ik artikelen terug had gestuurd. Maar nog steeds bijna na 14 dagen weekenden niet meegerekend, dat ene artikel niet heb ontvangen. Mij wordt verweten dat ik een pre-Sale heb geplaatst. Wat niet waar is. Op het moment dat ik de bestelling deed was alles op voorraad. Ik heb ze gevraagd om dat shirt niet meer te sturen. Maar dat kon niet. Ik kon het wel retourneren. Maar moet het bedrag alsnog overmaken. Dan boeken zij het weer terug. En nog maals de retourkosten betalen. Al met al slechte service!!!!!!

Als ze mijn retourkosten terugbetalen. En excuses aanbieden.

2 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar ModeMusthaves over deze klacht.

9 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door ModeMusthaves in behandeling genomen

9 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat ModeMusthaves een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

ModeMusthaves

Heeft op 15 december 2017 om 12:51 geantwoord