Klacht: Bestelling niet onvangen

op 03 mei 2021 over vidaXL in de categorie Online Warenhuizen

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Beste medewerkers,

Mijn naam is Szakacs.M.M uit Westzaan.ik heb een bestelling geplaatst op Vida xl.Dat is een conteineropberg van 165.95 € op27 -04-2021.Netjes de factuur ontvangen dat ok heb betaald en over 72 uur woord het bezorgd door Packs. Op 30 april kreeg ik een bericht dat is bezorgd op 16: 01 uur.Dus niet !!!!!! Tot nu toe heb ik niets.Maar ik heb ook niet een code gekregen waar mijn bestelling kan volgen.Mijn vraag is waar is mijn bestelling??? Ik will graag voor vrijdag 7 -05-2021 iets van jullie horen of woord het bezorgd of will ik mijn geld terug .Aub anders moet ik anders oplossen via rechter!!!!!

Gewenste Oplossing:

Ik will graag mijn bestelling ontvangen zo spoedig moglelijk

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar vidaXL over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door vidaXL in behandeling genomen

Bericht van vidaXL

2 maanden geleden - Beste szakacs, Bedankt voor je bericht en excuses voor dit ongemak. Mocht je nog vragen hebben naar aanleiding van ons telefonisch contact, dan hoor ik dit graag van je. Met vriendelijke groet, Martijn / vidaXL

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat vidaXL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

vidaXL

Heeft op 21 mei 2021 om 11:31 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste szakacs,

Bedankt voor je bericht.

Mocht je nog vragen hebben dan hoor ik dit graag van je.

Met vriendelijke groet,

Martijn / vidaXL

Alle klachten die gemeld zijn door szakacs