Klacht: Bestelling niet ontvangen, en geen contact met klantenservice mogelijk!

op 21 december 2017 over Adidas in de categorie Sportmerken

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Op 12-12-2017 een bestelling geplaatst, maar tot op heden nog niet ontvangen. Ik heb meerdere DM berichten naar Adidas gestuurd via twitter (@adidaseuhulp), maar daar wordt niet op gereageerd. Ik heb ook al 2x ruim 30 minuten in de wacht gestaan bij de klantenservice, maar daar wordt niet opgenomen.

Gewenste Oplossing:

Ik zou graag een gepaste reactie willen ontvangen van Adidas, gewoon zoals het hoort. En natuurlijk z.s.m. mijn bestelling in huis willen hebben!
Dit is niet zoals een klant behandeld hoort te worden.

Bericht van Robin van Klacht.nl

11 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Adidas

Bericht van Robin van Klacht.nl

11 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Adidas nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door P. Iddy