Klacht: Bestelling niet ontvangen

op 03 juni 2017 over Yoursurprise in de categorie Internetshops - Algemeen

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik heb donderdag een bestelling geplaatst bij yoursurprise, en extra kosten betaald zodat ik het vrijdag vóór 22:30 zou ontvangen.
Het is nu zaterdag en ik heb het nogsteeds niet ontvangen. Ik heb meerdere keren gebeld maar na een tijdje muziek te horen, hoor je niks meer. Ook heb ik gemaild, en gevraagd of zij contact willen opnemen omdat het mij niet lukt hun te bereiken. Daar word niet op gereageerd. Ik vind dit een zware teleurstelling want ik heb vaker besteld bij ze, maar dit is de laatste x.

Gewenste Oplossing:

Graag wil ik mijn bestelling alsnog ontvangen, en als dit niet mogelijk is mijn geld terug.

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Yoursurprise over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Yoursurprise in behandeling genomen

Bericht van Yoursurprise

1 maand geleden - Goedemorgen Hatice, Dankjewel voor je review. Wat ontzettend vervelend dat je bestelling niet op tijd is geleverd. Dit is uiteraard niet de bedoeling! We balen hier, net als jij, enorm van! Je neemt de tijd en moeite om een mooi cadeau te bestellen, dan wil je deze ook op tijd ontvangen. Helaas kan het weleens voorkomen dat er vertraging oploopt om wat voor reden dan ook. Dit zoek ik graag voor je uit. Ik stuur je een mail waarin ik zal vragen naar je ordernummer. Dan kan ik zien om welke order het gaat en kunnen we kijken naar een passende oplossing. Verrassende groet, Karolina Klein YourSurprise

Alle klachten die gemeld zijn door Hatice Yilmaz