Klacht: bestelling niet ontvangen

op 03 mei 2017 over Bonprix in de categorie Kledingwinkels

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Helaas mijn bestelling niet ontvangen.heb er al 3 keer over gebeld en ook gemaild die niet beantwoord worden. Zou nu ha bijna 3 weken mijn geld terug willen, maar moet eerst een brief invullen en terug sturen . Die brief komt uit Frankrijk. Zucht.

Gewenste Oplossing:

Zonder gedoe en het gevoel iedere keer afgescheept te worden mijn geld terug krijgen

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Bonprix over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Bonprix in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Bonprix een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Bonprix

Heeft op 04 mei 2017 om 11:11 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste mevrouw Flierjans, het spijt ons te horen dat uw retour nog niet werd verwerkt. Binnen enkele werkdagen zult u via de post het formulier 'verloren retour' ontvangen. Wanneer u dit ingevuld retourneert via sociale.netwerken@service-bonprix.nl wirdt deze met spoed behandeld, zodat u een terugbetaling zult ontvangen. Het team van bonprix

Alle klachten die gemeld zijn door sonja flierjans