Klacht: Bestelling niet ontvangen

op 20 maart 2017 over Light in the box in de categorie Internetshops - Elektronica

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Wil nu toch graag mijn grijze lange dons jas ontvangen straks niet meer nodig wacht nu wel erg lang

Gewenste Oplossing:

Nee de jas zo snel mogelijk

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Light in the box over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Light in the box in behandeling genomen

Bericht van Light in the box

3 maanden geleden - wat is het bestelnummer, dan geven wij dit door aan onze klantenservice, sorry voor het ongemak. mvrgr

Reactie van de melder van de klacht Sylvie1

3 maanden geleden - Artikel nr 21607612 zou het heel graag snel willen ontvangen straks heb ik het niet meer nodig.

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Light in the box een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Light in the box

Heeft op 20 maart 2017 om 22:14 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste klant,

Bedankt voor uw reactie. De order is geannuleerd omdat deze niet meer geleverd kon worden. Wij hebben de terugbetaling op 21 februari verzorgd.

Onze oprechte verontschuldigingen voor het eventuele veroorzaakte ongemak.

De terugbetaling is op uw storecredit storten. U kunt het vinden bij \"Mijn tegoed& Bonustegoed\".
https://www.lightinthebox.com/index.php?main_page=store_credit

U kunt het Tegoed gebruiken om uw nieuwe bestelling direct te BETALEN of u kunt het OPNEMEN naar uw bankrekening waarmee u deze bestelling hebt betaald. Raadpleeg de volgende link voor gedetailleerde informatie:

1. Hoe kan ik gebruik maken van mijn Bonustegoed en Tegoedsaldi?
http://www.lightinthebox.com/knowledge-base/c1295/a3493.html

2. Hoe kan ik om een opname verzoeken?
http://www.lightinthebox.com/knowledge-base/c1295/a3494.html

Aarzel niet om contact met ons op te nemen als u nog meer vragen hebt. Wij helpen u graag.

Met vriendelijke groet,
Carla
lightinthebox.com

Heeft op 22 maart 2017 om 14:32 geantwoord

Ik wil gewoon geld terug op mijn rekening door fout van jullie ik zal nooit meer wat bestellen dus geld retour rknr.nl02ingb0003559496

Alle klachten die gemeld zijn door Sylvie1