Klacht: Bestelling niet ontvangen

op 03 juli 2016 over Greetz.nl in de categorie Internetshops - Wenskaarten

Op 1 juli had ik een muziekkaart met een mooie ballon besteld voor mijn zus die op 2 juli jarig was. Ik kreeg bericht dat het verzonden was en dat ik via track & trace het pakje kon volgen. Pakket is niet te volgen, sterker nog, pakket is helemaal niet te vinden op Spacks.mijn zus heeft niks ontvangen. Het lijkt wel of mijn pakje van de aardbodem is verdwenen. U begrijpt dat ik behoorlijk boos en teleurgesteld ben.Ik heb me nog nooit zo rot gevoeld t.o. mijn zus. Deze kaart was namens haar kinderen, haar moeder en mijzelf gemaakt en moest een leuke verrassing zijn voor haar.

Kort maar krachtig: Ik wil mijn geld terug!

6 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Greetz.nl over deze klacht.

Reactie van de melder van de klacht Gina Van der Toorn

6 maanden geleden - Ik heb contact gehad met Greetz en met excuses word het bedrag teruggestort.

6 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Greetz.nl in behandeling genomen

Greetz.nl

Heeft op 05 juli 2016 om 20:39 geantwoord

Beste Gina,

we zien inderdaad dat het niet goed is gegaan met de bestelling. Nogmaals excuses hiervoor! De bestelling bleek inderdaad niet juist verwerkt te zijn.

We zullen inderdaad het geld retour storten, dit zal binnen vijf werkdagen weer op jouw rekening staan.

We hopen je hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.

Met vriendelijke greetz,

Hannah

6 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Greetz.nl een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Alle klachten die gemeld zijn door Gina Van der Toorn