Klacht: bestelling niet ontvangen

op 12 juni 2016 over Gave Actie in de categorie Deal-Sites

hallo
ik heb vorige maand 2 led gloeilampen op afstandbediening besteld maar tot heden nog niet ontvangen, heb 2 week geleden ook al gemaild en zou in orde worden gemaakt en verstuurd worden, maar alsnog nix ontvangen

wanneer krijg ik de lampen, en als ze niet meer leverbaar zijn stort dan het betaalde bedrag maar weer terug.

mvg lammert rozema
not a h agessingel 12
9965rd leens

als ik de bestelde lampen mag ontvangen

11 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Gave Actie over deze klacht.

11 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Gave Actie in behandeling genomen

11 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Gave Actie een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Gave Actie

Heeft op 12 juni 2016 om 11:05 geantwoord

Beste Lammert,

Vervelend om te lezen dat het niet zoals is gegaan als je had verwacht en de bedoeling was.

Je hebt ons een email verstuurd waarin je gevraagd hebt naar de levertijd. Hierin is aangegeven het zsm te kunnen versturen. Per email ontvang je de verzendbevestiging. Als je liever annuleert kun je dat altijd aangeven.

Excuus dat het wat langer duurt dan aangegeven.

Kunnje aangeven waarom je ons niet direct benadert? Dan hadden we je eventuele verzoek allang kunnen uitvoeren.

Gave Actie

Alle klachten die gemeld zijn door rozema19