Klacht: bestelling niet ontvangen

op 22 januari 2014 over Zalando in de categorie Online Warenhuizen

Op 1 januari heb ik een broek bij Zalando besteld. Volgens post.nl (track en trace) zou het pakket op 4 januari bezorgd moeten zijn, maar dat is in ieder geval niet bij mij geweest. ‘k Heb toen gelijk ook even bij de buren in de straat nagevraagd of zij ’t pakje misschien in ontvangst hebben genomen. Jammergenoeg niet. Op 6 januari heb ik toen maar een mailtje naar Zalando gestuurd, waarin ik schreef
schreef dat het pakket niet bij mij of bij mijn buren is afgeleverd. Krijg daarna doodleuk een e-mail van de klantenservice (Vera von Bijern) terug, waarin ik wordt geadviseerd het bij mijn buren na te vragen! Dat vond ik wel erg slordig. Vervolgens heb ik weer een bericht naar de klantenservice gestuurd (7 jan.). Aangezien deze nooit is beantwoord, besloot ik op 11 januari weer een e-mail te sturen. Er is mij toen meegedeeld dat mijn melding over het niet-ontvangen pakket zou worden doorgestuurd naar de afdeling die hierover gaat. Ondanks nog een aantal berichten te hebben gestuurd (15 jan., 22 jan.) heb ik tot op heden niets meer gehoord.

de broek alsnog bezorgd krijgen of de koop ontbinden

3 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Zalando

3 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Zalando nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door sasa2010