Klacht: Bestelling niet geleverd, geen reactie op email, niet te bereiken.

op 19 september 2017 over BikeDepot in de categorie Fietsenwinkel

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Op 10 september een bestelling geplaatst, die de 11de verstuurd zou worden. Helaas niets ontvangen. Woensdag 13 september begonnen met bellen. Niemand beantwoord de telefoon. Daarna gaan mailen, geen reactie. Uiteindelijk donderdag de order geannuleerd (was een kado), geen reactie op annulering. Maandag opnieuw verzocht het geld terug over te maken, geen reactie.

Gewenste Oplossing:

Als het geld wordt terug gestort, is de zaak afgehandeld.

Bericht van Robin van Klacht.nl

8 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over BikeDepot

Bericht van Robin van Klacht.nl

8 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over BikeDepot nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door pepjansen