Klacht: Bestelling niet geleverd, geen enkele respons klantenservice

op 27 juni 2016 over HEMA in de categorie Warenhuizen

Beste mensen van de HEMA website,

Ik dien bij deze een officiële klacht in en stuur een bericht naar klacht.nl.

Ik heb op 23 juni een fles wijn met etiket besteld, met daarop een mooi gedichtje, ivm een begrafenis. Zoals u begrijpt is het belangrijk dat dat op de goede dag aankomt.

Tot op heden, 27 juni, is de wijn niet bezorgd op het goede adres, ik heb geen bevestiging ontvangen en is er niet gereageerd op inmiddels 4 e-mails aan de klantenservice.

Klachten:
1. trage website, mn de bovenste tab balk laadt verschrikkelijk traag…
communicatie website-e-mail (wachtwoord, bevestiging) onacceptabel traag in deze Internet tijd
2. afwijkend afleveradres (volledig ingevuld) niet gereflecteerd op bestelling (zie screenshot hieronder)
3. geen enkele respons van klantenservice, ondanks herhaaldelijke e-mails. Bellen voor mij geen optie want in buitenland woonachtig. Op website wordt vermeld dat klantenservice binnen 14 dagen contact opneemt. Serieus? Hoe kan dat in een tijd van online chats en Facebook klantenservice?

Ik hoor graag uw vlotte oplossing en excuus.

1. communicatie, communicatie, communicatie
2. bestelling alsnog afleveren op juiste adres
3. welgemeend excuus
4. actieplan online bestellen, is echt uit de tijd...

10 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over HEMA

10 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over HEMA nog niet in behandeling is genomen.

Reactie van de melder van de klacht LiesbethRaymakers

10 maanden geleden - Update 5-7-2016: geen enkele inhoudelijke reactie HEMA, geen excuus. "Afleveradres kan achteraf niet worden veranderd". Ondanks verschillende e-mails, klacht over functioneren website niet in behandeling genomen. Fles wijn niet bezorgd. HEMA neemt de Klacht.nl melding ook niet in behandeling. Wat nu?

Alle klachten die gemeld zijn door LiesbethRaymakers