Klacht: bestelling niet geleverd

op 20 augustus 2016 over Gave Actie in de categorie Deal-Sites

Ik heb een bestelling gedaan en betaald op 18 april 2016 (ordernr. 100060159).
Tot heden niets ontvangen. Elke keer kreeg ik mailwisseling dat het nu echt onderweg was en binnenkort bezorgd werd.. Op mijn laatste mail (13-8) is helemaal geen reactie meer gekomen šŸ™
Ik heb hierin aangegeven dat als er geen duidelijkheid over mijn bestelling gegeven werd ik mijn aankoopbedrag terug wenst te ontvangen.

Of product binnen afzienbare tijd leveren of geld terug.

7 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Gave Actie over deze klacht.

7 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Gave Actie in behandeling genomen

7 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Gave Actie een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Gave Actie

Heeft op 20 augustus 2016 om 13:55 geantwoord

Beste heer, mevrouw Kleine,

Aller eerst enorm vervelend om te lezen dat je nog niets ontvangen hebt. We willen graag een aantal punten uitsluiten om het probleem te onderzoeken.

Je bestelling is verstuurd, als briefpost, naar:
A Klein
Dorpsweg 94
4221LK Hoogblokland
Nederland

Kun je aangeven of het adres correct is? Is het wellicht bij je buren terecht gekomen? Je kunt hierover geen afwezigheid bericht hebben ontvangen. Wanneer briefpost bij de buren terecht komt is dit een foutje. Wij adviseren daarom te informeren bij de buren, indien dit nog niet is gebeurd. We kunnen met bovenstaande controle een probleem uitsluiten en het probleem verder onderzoeken.

Helaas komt het soms voor dat een bestelling verstuurd als briefpost onverhoopt niet aankomt. Wij kunnen hier pas achter komen als de klant aangeeft niets te hebben ontvangen, omdat er geen track&trace op briefpost zit. Natuurlijk laten wij je nooit in kou staan. Zodra de conclusie is dat het een bezorg fout is zullen wij jouw bestelling opnieuw versturen.

Natuurlijk kunnen wij het ook annuleren indien je dit liever heb. Dat is volledig aan jou.

Gave Actie

Alle klachten die gemeld zijn door dries@planet