Klacht: Bestelling niet geleverd

op 17 mei 2016 over Gave Actie in de categorie Deal-Sites

Op 15-6-2016 is het geld terug gestort. Dus nu is het opgelost.
09-06-2016. NOG STEEDS NIET OPGELOST. Aantal weken geleden een gereedschapskist besteld voor mijn kinderen die dit kado wilden doen aan hun moeder voor haar verjaardag.
Bestelling kwam niet binnen.
Afgelopen donderdag gebeld. Deze zou vrijdag verstuurd worden en zaterdag afgeleverd worden.
Ik ben daarvoor heel de dag thuis gebleven maar geen bestelling binnen gekomen.
De verjaardag is inmiddels voorbij. Vandaag geprobeerd contact op te nemen maar ik werd afgescheept met een bandje dat ze bestellingen aan het inpakken waren en de verbinding werd verbroken. Belachelijk. Nu nog wachten tot ik me geld terug krijg. Ik ben benieuwd!!!

Geld terug
Ze hebben vandaag 17-5 een mail gestuurd dat ze het geld terug storten. De zaak is pas opgelost als het geld terug op de rekening staat. Ze hadden beloofd dat het binnen veertien dagen terug gestort wordt. Wordt vervolgd.
09-06-2016
Na 17-5 heeft gave actie binnen 3 dagen een precentje opgestuurd omdat ze het vervelend vonden.
Vreemd dat ze wel een precentje kunnen opsturen maar je bestelling niet.
Nu nog me geld terug!!
Dit zouden ze binnen 2 weken doen. Na 4 weken nog niks binnen gekregen. Na verschillende telefoontjes en mails, geen reactie.
Ze zijn aan het inpakken.
En wie zet er opgelost boven deze klacht....???
NIET OPGELOST!!!

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar Gave Actie over deze klacht.

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door Gave Actie in behandeling genomen

1 jaar geleden - We hebben bericht ontvangen dat Gave Actie een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Gave Actie

Heeft op 17 mei 2016 om 19:15 geantwoord

Beste Rick,

Naar aanleiding van jouw email vanmorgen hebben wij je uitgelegd wat er precies aan de hand is. Alles stond klaar voor verzending, maar door een storing konden wij geen zendingen aanmaken. Enorm vervelend en daarom was het doorgeschoven naar vandaag. Gezien je op jouw verzoek jouw geld terug wilde hebben hebben wij dit direct in orde gemaakt en je een attentie verstuurd voor het ervaren ongemak.

Het kan inderdaad dat je ons per telefoon niet kon bereiken. Wij zijn beperkt telefonisch bereikbaar. Wij verbreken echter nooit de verbinding, je krijg namelijk een antwoordapparaat.

Excuus voor de samenloop van omstandigheden.

Gave Actie

Heeft op 09 juni 2016 om 06:55 geantwoord

Nog steeds niet opgelost. 08-06-2016

Alle klachten die gemeld zijn door Slingertje