Klacht: Bestelling niet geleverd

op 09 mei 2016 over H&M in de categorie Kledingwinkels

De leverrtijd van mijn bestelling bij de H&M zou tussen 26 april en 28 april zijn. Het is nu inmiddels al 9 mei en mijn bestelling is nog steeds niet geleverd. Ik verwachtte op zijn minst de onjuiste leveringsdatum doorgekregen te hebben door middel van bijvoorbeeld een mail, alleen dat is ook niet van toepassing gekomen. Dit heeft mij erg teleurgesteld in de leveringen van de H&M. Dat de H&M zich niet aan zijn beloftes houdt geeft mij het gevoel dat de H&M zijn klanten niet serieus genoeg neemt.

Ik zou het zeer op prijs stellen als de H&M eerlijk over de leveringstermijn zou zijn. Dit is namelijk wel veel vaker gebeurd. Aangezien mijn bestellingen bij de H&M bijna altijd later geleverd worden dan beloofd vind ik dat het geen verzendkosten verdient. Ik zou graag mijn bestelling van 23 april zo snel mogelijk geleverd hebben.

8 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar H&M over deze klacht.

8 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door H&M in behandeling genomen

8 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat H&M een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

H&M

Heeft op 13 mei 2016 om 12:38 geantwoord

Hallo,

Vanuit de H&M Klantenservice hebben wij van de week telefonisch contact gehad met de klant om een verklaring te geven waarom de desbetreffende bestelling nog niet is aangekomen.

Het is natuurlijk ontzettend vervelend als een bestelling later aankomt als onze leveringstermijn. Uiteraard proberen we dit altijd te voorkomen, maar helaas kan dit wel eens gebeuren.

Graag hebben wij aan de klant uitgelegd waarom de bestelling nog niet was aangekomen en we hebben voor haar een gepaste oplossing gevonden.

Mochten er dergelijke vragen zijn met betrekking tot levertijd of een eventuele vertraging van een bestelling, neem dan gerust contact op met onze eigen H&M Klantenservice. Wij helpen jou dan graag verder.

H&M Klantenservice

Je kunt ons bereiken op:

Maandag t/m vrijdag van 8.00 - 21.00 uur.
Zaterdag en zondag van 9.00 -17.00 uur.

Telefoon 0900 - 1988 (7,5 cent per gesprek)
Fax 0900 - 0401059
E-mail klantenservice.nl@hm.com

Shop around the clock.
www.hm.com 24 hrs open.*

Alle klachten die gemeld zijn door Solmaz