Klacht: bestelling niet gehad

op 23 februari 2018 over UPS in de categorie Koeriersbedrijven en post

hallo ,net was de chaufeur aan de deur,mevr,IK ben in jan,hier geweest en u hebt getekend,zei tegen hem dat ik geen pakket gehad heb,na lang bl bla en nog eens bla was ik een bedrieger,want hij zou het adres in de gaten houden en als er een pakket was voor mij,en ik niet thuis was,zou hij het terg sturen na de afzender,en ik hou het wel in de gaten
hier ben ik niet van gediend van die dreigementen,en IK moet dit zelf betalen dat gaat uit mijn beurs.
sorry van die onzin heb ik nog nooit gehoord,ben hier in iedergeval niet van gedient
op het laats zei ik,dat er voorheen ook al iets was voorgevallen met ups,dat heeft me zelf 45 euro gekost,kreeg een doos scherven in plaats servies,zijn antwoord gelijk,o zo dus zo gaat u vraak nemen,ik weet genoeg mevrouw
en ikke ook

was tevreden,na vandaag teleurgesteld

6 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar UPS over deze klacht.

6 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door UPS in behandeling genomen

6 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat UPS een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

UPS

Heeft op 26 februari 2018 om 07:26 geantwoord

Goedemorgen,

Onze excuses voor de vervelende situatie. Wij hebben om klacht doorgezet naar het aflever center met referentie nummer 1-85820659561 .

Zij zullen uw klacht gaan onderzoeken en nagaan wat er is gebeurd. Het center zal telefonisch contact met u opnemen aangaande uw klacht.

UPS Social Media Team

Alle klachten die gemeld zijn door wil kunen