Klacht: bestelling niet compleet

op 23 mei 2018 over Greetz.nl in de categorie Internetshops - Wenskaarten

Ik had een schaal met bloemen en drijfkaarsjes besteld voor mijn schoonmoeder. In de doos zat echter geen schaal, zodat mijn schoonmoeder alleen maar 5 bloemen en twee kaarsjes kreeg. Nadat ik dit gemeld had, werd ik afgescheept met een kortingsvoucher. Hier ging ik niet mee akkoord. Ik had een compleet pakket besteld. Het hele verrassingseffect was sowieso al weg. Mij werd gezegd dat de schaal niet apart kon worden verzonden. Aangezien we inmiddels twee weken verder zijn en de schaal (inclusief bloemen en kaarsen)nog steeds te bestellen is, moet ik er dan vanuit gaan dat de bloemen inmiddels dood zijn? Omdat ik had aangegeven dat ik niet akkoord ging met een kortingsvoucher van 12,50 omdat ik het geld van het complete pakket terug wou, of anders dat er alsnog een schaal bij mijn schoonmoeder bezorgd zou worden, hebben ze mij zonder overleg 6,95 terug gestort op mijn rekening. Dat betekent dat ik dus 15 Euro heb betaald voor 5 bloemen en twee kaarsen!!!!! Dat geld had ik beter kunnen besteden bij de plaatselijke bloemist. Greetz geeft 100% tevredenheidsgarantie! Ik ben zeker niet tevreden. Het probleem van Greetz (een incompleet pakket versturen) Is mijn probleem geworden, en ik heb daar een heel naar gevoel bij.

Ik ben tevreden als mijn schoonmoeder ontvangt wat ik besteld heb! een compleet pakket! en anders wil ik het complete aankoopbedrag terug

2 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Greetz.nl in behandeling genomen

2 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Greetz.nl een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Greetz.nl

Heeft op 06 juni 2018 om 16:03 geantwoord

Beste Brenda,
Bedankt voor je melding. In ons systeem zien we dat er inmiddels via e-mail contact is geweest. Heel erg jammer dat het met de eerste oplossing opnieuw niet goed ging, dat is uiteraard niet de bedoeling. Heel erg vervelend dat dit mis ging. We zien in het systeem dat je bestelling inmiddels is vergoed met een kortingscode. Greetz, Maria

Alle klachten die gemeld zijn door Brekro