Klacht: Bestelling niet Binnen

op 15 juni 2019 over ASOS.com in de categorie Internetshops - Kleding

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik heb op 20 mei 2019 een bestelling geplaatst bij ASOS.com (€26) deze zou op 25 mei 2019 binnen komen, echter heb ik nog steeds niks ontvangen en geen bevestiging van mijn verzending. Ik heb wel geld overgemaakt. Op mijn e-mail antwoord de klantenservice niet. Al 3 keer gemaild nu. Ik vind het niet netjes hoe deze bestelling verloopt.

Gewenste Oplossing:

Ik wil mijn bestelling of mijn geld terug!

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over ASOS.com

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over ASOS.com nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door EH14