Klacht: Bestelling niet bezorgd en Greetz reageert totaal niet

op 09 september 2018 over Greetz.nl in de categorie Internetshops - Wenskaarten

Voor een verjaardag van mijn zusje (6 september) een mooie kaart en attentie gekocht. Voor de zekerheid deze op 5 september laten bezorgen. Ik krijg de volgende bevestiging van Greetz: De postbode bezorger is onderweg om jouw bestelling te bezorgen op 05-09-2018 .

Het is nu 9 september: de kaart en attentie (brievenbuspost) zijn nog steeds niet bezorgd! En geen enkele reactie van Greetz naar aanleiding van mijn klacht (behoudens een geautomatiseerd bericht).

Erg teleurstellend en dan te bedenken dat je wel een fikse prijs betaalt voor die mooie kaarten en attenties van Greetz.

Ik wil het totale bedrag terug (EUR 18,60) en excuses in de vorm van een bosje bloemen voor mijn zusje. Uiteindelijk is zij de dupe geworden.

3 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Greetz.nl over deze klacht.

Bericht van Greetz.nl

3 maanden geleden -

3 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Greetz.nl in behandeling genomen

Bericht van Greetz.nl

3 maanden geleden - Wijzigen Hallo Trudy, bedankt voor je feedback, wat ontzettend vervelend! Helaas kunnen we met brievenbus post niet traceren wat er mis is gegaan omdat dit hetzelfde gaat als je een kaart in de brievenbus doet, Toch zouden we dit graag met je oplossen. We kunnen dit doen door de attentie nogmaals te verzenden en de verzendkosten vergoeden, of de gehele bestelling vergoeden. Graag horen we je voorkeur. Greetz Leslie

Reactie van de melder van de klacht trudy.vos1967@gmail.com

3 maanden geleden - Bedankt voor de reactie. Graag de bestelling opnieuw uitvoeren (kaart en attentie). Afz. T. Vos

3 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Greetz.nl een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Greetz.nl

Heeft op 11 september 2018 om 21:11 geantwoord

Beste Trudy,
hartelijk bedankt voor je reactie,
Ik heb gelijk de bestelling opnieuw verstuurd, je zult hier een nieuwe bevestiging én een track en trace van ontvangen. Tevens heb ik doorgezet naar de financiele afdeling dat je je verzendkosten retour krijgt.Met uiterlijk vijf werkdagen staat dit weer op je rekening
Greetz Leslie

Alle klachten die gemeld zijn door trudy.vos1967@gmail.com