Klacht: Bestelling niet bezorgd

op 13 september 2018 over Greetz.nl in de categorie Internetshops - Wenskaarten

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik heb op dinsdag 11 september een verjaardagsballon met kaart besteld voor mijn nichtje. Deze zou op haar verjaardag 13 september bezorgt worden. Echter is deze niet bezorgd. Terwijl je van Greetz een mail krijgt met de levertijd tussen 10:00 en 14:00 uur. Ook in de track en trace staat deze tijd vermeld. Via de chat contact gezocht met Greetz echter zij kunnen niets voor je beteken. Je kunt alleen een klacht in dienen, over de bezorging en hopen dat het pakket als nog bezorgt word. Ik ben erg teleurgesteld in Greetz.

Gewenste Oplossing:

Graag zou ik zien dat de bestelling opnieuw word verzonden. Tevens wil het bedrag van mijn bestelling terug ontvangen.

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Greetz.nl over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Greetz.nl in behandeling genomen

Bericht van Greetz.nl

2 maanden geleden - Hallo Marcel, bedankt voor je bericht, wat vervelend dat het zo gelopen is! Zou je ons het ordernummer kunnen sturen zodat we dit gepast met je kunnen oplossen? Greetz Leslie

Reactie van de melder van de klacht M.Oerlemans

2 maanden geleden - Ordernummer is 1-7YEHBRNXVQ order is een dag later als nog bezorgd. Alleen niet in het aangegeven tijds bestek. Jullie geven zelf aan dat het op de 13 september bezorgt gaat worden ook jullie pakket dienst geeft dit aan. Echter de volgende dag is de melding gewoon aangepast. Jullie en de pakket dienst weten waar het heen moet maar laten het gewoon een dag op het sorteercentrum van jullie pakketdienst blijven staan. Is pas op 14 september in regionaal depot aangekomen. Dus gewoon te laat. Verjaardagscadeau wil je we op de afgesproken datum bezorgt wordt.

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Greetz.nl een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Greetz.nl

Heeft op 20 september 2018 om 11:24 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste Marcel,
Bedankt voor het ordernummer.
Goed om te lezen dat het pakketje de volgende dag alsnog is bezorgd.
Ik zie dat je ook telefonisch contact hebt gehad en dat daarin besproken is dat we de verzendkosten aan je vergoeden. Deze is reeds terug gestort.
Onze excuses dat je bestelling zo verlopen is.
Greetz, Eline

Alle klachten die gemeld zijn door M.Oerlemans