Klacht: Bestelling niet afgeleverd, slecht bereik om informatie te krijgen

op 01 augustus 2017 over Extra@home in de categorie Koeriersbedrijven en post

Maandag 31 juli jl zou er een wasmachine afgeleverd worden die we via Mediamarkt besteld hadden. Tijdsbestek was tussen 8.00 uur – 21.00 uur (?).
De hele dag is er iemand thuis geweest (we werken allebei dus er is vrij voor opgenomen!) en om 21.00 uur was er nog GEEN wasmachine bezorgd. Na telefonisch contact met Media markt konden zij ons niet verder helpen en moesten we contact opnemen met Post.nl. Deze zijn helaas na 20.00 uur niet bereikbaar.
Vanochtend hebben we geprobeerd wederom contact op te nemen met Post.nl extra home, helaas niet gelukt. Op dit moment sta ik ook alweer 10 minuten in de wacht. Er is bij de consumenten portaal nog helemaal niets gewijzigd, de wasmachine zou nog steeds 31-7 afgeleverd worden.
Zojuist een dame van Post.nl gesproken. De zending was te laat in hun magazijn terecht gekomen waardoor deze niet mee kon met de route dus is blijven staan. Vanwege 2 systemen is dit ook niet terecht gekomen in het andere systeem, en is er geen melding richting ons naar gemaakt vanwege chaos is hun magazijn. Ook is de wasmachine niet ingedeeld voor de route van vandaag en kan ik vandaag dus ook naar mijn wasmachine fluiten en er morgen weer een dag aan besteden.
W a a r d e l o o s.

Als men doet wat het beloofd, vandaag bestellen, morgen leveren. Daarnaast is een bezorgtijd van 8.00 uur - 21.00 uur krankzinnig en nu blijkt dat er een latere indicatie van 3 uur toegevoegd wordt wat bij ons dus niet gebeurd is.

2 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Extra@home over deze klacht.

2 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Extra@home in behandeling genomen

2 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Extra@home een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Extra@home

Heeft op 04 augustus 2017 om 15:41 geantwoord

Beste Maxim Sprong,

Harteljk dank voor uw melding.

Onze excuses dat uw zending niet op de gewenste datum is bezorgd.

Als een levering niet door kan gaan is het normaliter wel de gang van zaken dat u hierover wordt geïnformeerd.Wij zullen dit doorgeven aan de vervoerder en aan onze klantenservice dat zij in het vervolg u en andere klanten op de hoogte brengen zoals behoort.

Bij het inplannen van een afspraak is het helaas nooit mogelijk een voorkeur voor een tijdvak aan te geven. Alle orders worden in de avond vóór de lever-dag ingepland op vastgestelde routes. Aan de hand van uw plek op de desbetreffende rit wordt er een tijdvak aan gekoppeld en dat is het tijdvak wat u per sms of e-mail vóór 08:00 's morgens op de dag van levering ontvangt.

Voor een eventuele compensatie kunt u contact opnemen met de leverancier, zij zullen dit in behandeling nemen en verder onderling met ons afhandelen.

Wij gaan ervan uit u zo voldoende geïnformeerd te hebben.

Nogmaals onze excuses voor het ongemak.

Extra@Home Klantenservice

Alle klachten die gemeld zijn door Ontevreden ontvangers