Klacht: Bestelling niet aangekomen en Hema schuift het probleem naar dhl zonder oplossing te bieden

op 08 augustus 2017 over HEMA in de categorie Warenhuizen

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Nu 8 dagen aan het wachten op levering. Dhl heeft mail verstuurd naar mij dat pakket geleverd is maar dat is niet zo. Klacht ingediend bij Hema. Deze heeft verhaal gehaald bij Dhl en die hebben na 4 dagen gereageerd met een afschuifmail. Ik moest maar bij de buren gaan vragen. Nu houd Hema mij aan het lijntje omdat ze op het exacte leveradres wachten van Dhl. Voor een product van €11.50 zou Hema toch gewoon een vervanger kunnen sturen

Gewenste Oplossing:

Als er een vervanger wordt verstuurd

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over HEMA

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over HEMA nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Emylio