Klacht: Bestelling met ordernummer #NLPMRNET-000000207

clwindey op 15 november 2017 over Metem International in de categorie Internetshops - Algemeen

Bestelling van 3 walkie talkies op 12/8/2017. Bestelling betaald (170 €) met mastercard. Tot op heden 15/11/2017 geen levering ontvangen. Dit was de laatste reactie:

Van: METEM INTERNATIONAL [mailto:[email protected]] Verzonden: vrijdag 15 september 2017 12:21
Aan: Clement Windey
Onderwerp: Re: Bestelling #NLPMRNET-000000207 (geplaatst op 12 augustus 2017 21:04:09 CEST)

Dear Clement,

Thanks for your email. We are deeply sorry for the delay and inconvenience. Due to high demand on unique Heider products, there was a delay on dispatch dates. Our team doing their best for our customers. I would like to inform you that your product will be dispatched latest on 30th of October. Your tracking number will be shared with you automatically via email.
If you would like I can start your refund process, I would like to assist you in this case. However, I strictly recommend you to get this unique product. I am sure that you will love it.
Please let me know If I can assist you further.

James
Op mijn laatste mail geen antwoord meer.

Tevreden bij onmiddellijke levering of terugbetaling van de 170 €.

4 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Metem International

4 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Metem International nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door