Klacht: Bestelling kan niet geplaatst worden

op 05 augustus 2017 over Klarna in de categorie Betalingsdiensten

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Geachte heer/mevrouw,
Ik wilde onlangs een bestelling plaatsten bij de zara met als betaalwijze dat ik het achteraf kan betalen met klarna, maar ik krijg de melding dat het niet goedgekeurd is. Nou wilde ik weten wat de reden daarvan is. Want ik wil wel graag mijn bestelling en de andere betaalwijzen kan ik momenteel niet gebruiken. Ik hoop dat u me hierbij kan helpen want ik wil wel graag mijn bestelling.
Alvast bedankt.

Met vriendelijke groet,

Özlem Gullu

Gewenste Oplossing:

Ik ben tevreden wanneer ik mijn bestelling kan plaatsen met klarna als betaalwijze.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 week geleden - Ik heb een email gestuurd naar Klarna over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 week geleden - Deze klacht is zojuist door Klarna in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 week geleden - We hebben bericht ontvangen dat Klarna een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Klarna

Heeft op 07 augustus 2017 om 09:29 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste Özlem Gullu,

In uw klacht geeft u aan dat het niet lukt om een bestelling te plaatsen.

Ik heb dit voor u nagekeken en hierover heb ik u een e-mail met meer informatie gestuurd.

Mocht u nog verdere vragen hierover hebben, kunt u ze natuurlijk stellen in antwoord op mijn e-mail.

Ik wens u een prettige dag.

Groet, Vera

Alle klachten die gemeld zijn door Ozlemrose