Klacht: Bestelling is na 10 dagen nog niet geleverd

op 05 juli 2017 over FlicksStore in de categorie Internetshops - Elektronica

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

heb zondag 25 juni een mediabox besteld , die door mij zou worden afgehaald bij de winkel in Maastricht, omdat ik verhinderd was, heb ik vorige week woensdag 28 juni een E-mail naar Flicksstore gestuurd, en gevraagd of ze mijn bestelling alsnog naar mijn postadres konden versturen, Als antwoord op mijn E-mail liet Flicksstore weten dat dit geen probleem was. Mijn bestelling lag al op mij te wachten in hun winkel.
Daarna heb ik niets meer vernomen, wordt er niet gereageerd op mijn E-mails en de telefoon wordt ook niet meer opgenomen

Gewenste Oplossing:

Als mijn bestelling wordt afgeleverd

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar FlicksStore over deze klacht.

Reactie van de melder van de klacht Tony Wieland

3 maanden geleden - Hallo, Tot mijn opluchting is gisteravond, vrijdag 7 juli, na bijna 14 dagen, mijn bestelling afgeleverd. Met vriendelijke groeten, Tony

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door FlicksStore in behandeling genomen

Alle klachten die gemeld zijn door Tony Wieland