Klacht: Bestelling is geannuleerd en ik heb geen geld terug ontvangen

op 28 april 2017 over H&M in de categorie Kledingwinkels

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Begin april heb ik een bestelling voor meer dan €100 gedaan op de site van h&m. Op de site stond vermeld dat de producten binnen 3 tot 6 dagen zouden worden geleverd. Het geld is correct afgeschreven op 9 april. Twee weken later had ik nog geen pakket ontvangen. Vervolgens kijk ik op de website naar mijn bestelling wat de status is. Hier staat bij vermeld dat de bestelling geannuleerd is. Hier heb ik geen bericht van ontvangen en er ik ook geen geld bijgeschreven op mijn rekening. Vervolgens dien ik een klacht via de mail op 20 april. Helaas heb ik tot heden hier niets op vernomen. Wanneer je de klantenservice wilt bellen van h&m zijn er lange wachttijden. Uiteraard ben ik zeer ontevreden over de zogenaamde dienstverlening van h&m.

Gewenste Oplossing:

Ik ben tevreden wanneer het geld wordt teruggestort.

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over H&M

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over H&M nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Kimvgr