Klacht: Bestelling geretourneerd

op 27 juni 2017 over H&M in de categorie Kledingwinkels

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Op 13-06-2017 plaats ik een bestelling. Op 18-6 is de status van mijn bestelling verzonden er staat alleen geen track tracé nummer bij. Na bijna een week wachten gebeld met H&M waar mijn pakje blijft want het bedrag was al wel bijgeschreven in hun systeem. De dame kon mij niet helpen want ook zij kon geen tt nummer vinden. 2 dagen later maar een mail gestuurd, geen reactie. Ik kijk net in mijn bestel status, bestelling geretourneerd!!! Hoe kan nu een bestelling retour gaan die ik nooit heb ontvangen. En helaas de leuke dingen die ik had besteld zijn nu niet meer in mijn maat verkrijgbaar. Ik ben echt verbaasd.

Gewenste Oplossing:

Als ik mijn bestelling gewoon geleverd krijg.

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over H&M

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over H&M nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Bestelling1409@467