Klacht: Bestelling geplaatst

op 07 september 2018 over Shein.com in de categorie Internetshops - Kleding

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik heb een bestelling geplaatst en betaald via ideaal
Maar na het afronden van mijn bestelling kreeg ik een melding dat ik nog moest betalen.. heb het even gecontroleerd maar er is 119,86€ van mijn rekening afgeschreven dus heb wel betaald.. mijn vraag is wat nu?..

Gewenste Oplossing:

Ik ben tevreden als ik mijn bestelling nog krijg of ik wil dan graag mijn 119,86 terug gestort hebben..

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Shein.com

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Shein.com nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Dave van aalten