Klacht: Bestelling geanuleerd Door dell – Vooraf betaald via I-Deal

op 09 oktober 2017 over Dell in de categorie Electronica - Computers

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Op 23 september via de website van Dell een standaard Laptop besteld.
en via I-Deal voldaan. Ontvangstbevestiging van Dell ontvangen, 10 dagen later nog geen computer ontvangen. Klantenservice van Dell verschrikkelijk. Geen reactie op verstuurde mail en telefonisch niet bereikbaar.
Slechte zaak!!
Ben benieuwd wanneer mijn geld wordt teruggestort. Krijg geen contact met Dell!!.

Mijn advies, koop niet meer bij Dell

Gewenste Oplossing:

Wil geld terug, Kunnen blijkbaar niet leveren wat ze verkopen.
Vertrouwen in Dell is geschaad.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 week geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Dell

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 dagen geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Dell nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Paul van Onzenoort